Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Informacja o zatrudnieniu na czas zastępstwa
Urząd Gminy w Żukowie poszukuje chętnych do pracy na stanowisku urzędniczym w referacie Komunalnym i Infrastruktury Drogowej
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Żukowie ul. Gdańska 48, 83-330 Żukowo
Określenie stanowiska: podinspektor
pełny wymiar czasu pracy – 1/1 etatu
zatrudnienie na czas zastępstwa nieobecnego pracownika w związku z planowaną długotrwałą nieobecnością w pracy
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego/wyższego o profilu (specjalności) inżynieria środowiska i melioracja lub inżynieria i gospodarka wodna,
- przy wykształceniu średnim min. 3 lata stażu pracy,
- wysokiej kultury osobistej, rzetelności, samodzielność myślenia i działania, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy w zespole, odpowiedzialności, zaangażowania,
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów oraz umiejętności śledzenia przepisów prawnych.
Mile widziane doświadczenie w administracji publicznej oraz uprawnienie do kierowania pojazdem silnikowym kat. B.
Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
- Prowadzenie spraw z zakresu kanalizacji deszczowej oraz odwodnienia dróg i terenów gminnych.
- Sporządzanie i przekazywanie do Referatu Środowiska i Rolnictwa rocznych zestawień dotyczących trwałej nawierzchni dróg i parkingów, z których odprowadzane są wody opadowe lub roztopowe do otwartych lub zamkniętych systemów kanalizacyjnych.
- Sporządzanie wykazu pozwoleń wodno-prawnych na odprowadzanie wód deszczowych, o których mowa w punkcie 2.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją kanalizacji deszczowej wybudowanej w drogach gminnych oraz na nieruchomościach będących własnością Gminy Żukowo.
- Prowadzenie bieżącej inwentaryzacji systemów gminnych kanalizacji deszczowych.
- Prowadzenie okresowych przeglądów stanu systemów kanalizacji deszczowych i rowów odkrytych.
- Przygotowywanie zleceń w zakresie bieżących remontów systemów kanalizacji deszczowych i rowów przydrożnych mających na celu zapewnienie prawidłowej eksploatacji.
- Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci kanalizacji deszczowej.
- Opiniowanie dokumentacji w zakresie kanalizacji deszczowej związanej z odwodnieniem dróg oraz nieruchomości będących własnością Gminy Żukowo.
- Udział w komisjach: przekazania placu budowy, odbioru technicznego i końcowego realizowanych zadań kanalizacji deszczowych.
- Prowadzenie nadzoru technicznego nad robotami konserwacyjnymi i remontowymi urządzeń kanalizacji deszczowej oraz rowów odwadniających.
- Opracowywanie projektów planów finansowania budowy, remontu i utrzymania sieci kanalizacji deszczowej oraz rowów komunalnych.
- Określanie warunków technicznych i opiniowanie dokumentacji projektowej budowy i modernizacji kanalizacji deszczowej.
- Sporządzanie opinii do wniosków o przyłączenie obiektów budowalnych do sieci kanalizacji deszczowej na etapie wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
- Sporządzanie opinii do wniosków o przyłączenie obiektów budowlanych oraz terenów utwardzonych do systemu odwodnienia oraz sporządzanie opinii do dokumentacji budowlano-wykonawczej w zakresie kanalizacji deszczowej.
- Sporządzanie opinii i wniosków do projektów związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie systemów kanalizacji deszczowej.
- Przygotowywanie harmonogramów, propozycji do budżetu oraz sprawozdań z realizacji budżetu w zakresie prowadzonych spraw.
- Załatwianie bieżących interwencji mieszkańców w zakresie funkcjonowania systemów kanalizacji deszczowej, rowów odwadniających i zbiorników retencyjnych.
- Przygotowywanie umów na odpłatne odprowadzanie wód deszczowych i roztopowych w zakresie opłat środowiskowych.
- Występowanie z wnioskami dotyczącymi uzyskania pozwoleń wodno-prawnych dla zlewni kanalizacji deszczowej.
- Prowadzenie spraw dotyczących ustanowienia prawa służebności przesyłu na prywatnych gruntach w związku z posadowieniem gminnych sieci kanalizacji deszczowej (regulacja tzw. zaszłości).
- Prowadzenie spraw dotyczących wypłaty wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z gruntu – prywatnego gruntu w związku z posadowieniem gminnych sieci kanalizacji deszczowej (regulacja tzw. zaszłości).
- Załatwianie bieżących interwencji mieszkańców w zakresie zakłócenia stosunków wodno-prawnych na terenie Gminy Żukowo.
- Sporządzanie wykazu majątku gminnego.
- Współudział w opracowywaniu regulaminu utrzymania porządku i czystości w Gminie Żukowo.
Prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV oraz list motywacyjny) w Urzędzie Gminy w Żukowie (pok. 3, parter), przesłanie pocztą na adres Urzędu Gminy (83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52) lub drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Urzędu Gminy w Żukowie tj. kadry@zukowo.pl z dopiskiem: DOTYCZY ZATRUDNIENIA NA CZAS ZASTĘPSTWA.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 21 czerwca 2019 r.
Prosimy dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. poz. 1000 ze zm.), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L z 2016 r. Nr 119, poz. 1 z późn. zm.).