Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Nowoczesne rozwiązania w Urzędzie Gminy w Żukowie!
Z radością informujemy, że zgodnie z przepisami prawnymi wprowadziliśmy w Urzędzie Gminy w Żukowie e-Doręczenia – elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze możecie Państwo korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych.
Z radością informujemy, że zgodnie z przepisami prawnymi wprowadziliśmy w Urzędzie Gminy w Żukowie e-Doręczenia – elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze możecie Państwo korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych.
Czym są e-Doręczenia?
e-Doręczenia to usługa umożliwiająca przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną, która:
Zapewnia bezpieczeństwo i poufność korespondencji.
Pozwala na szybkie i wygodne otrzymywanie pism urzędowych bez konieczności wizyty w urzędzie.
Jest równoważna prawnie tradycyjnej przesyłce poleconej za potwierdzeniem odbioru.
Jak skorzystać z e-Doręczeń?
Załóż skrzynkę e-Doręczeń:
Wejdź na stronę edoreczenia.gov.pl.
Wybierz opcję założenia skrzynki e-Doręczeń.
Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć swój adres do e-Doręczeń.
Aktywuj usługę:
Po założeniu skrzynki, aktywuj ją zgodnie z instrukcjami otrzymanymi na podany adres e-mail.
Korzystaj z e-Doręczeń:
Po aktywacji będziesz mógł/mogła odbierać i wysyłać korespondencję urzędową elektronicznie.
Dlaczego warto?
Dzięki e-Doręczeniom masz możliwość szybszego załatwiania spraw, a Urząd Gminy w Żukowie staje się bardziej przyjazny dla mieszkańców i środowiska .
Adres do e-doręczeń Urzędu Gminy w Żukowie: AE:PL-85318-96177-WFDUR-14
W razie pytań zapraszamy do kontaktu: bok@zukowo.pl
Dziękujemy, że wspólnie możemy rozwijać nowoczesne rozwiązania w naszej gminie!