Narzędzia
Menu lewe
Zawiadomienie
ZAWIADOMIENIE z dn. 17 lutego 2021 r.
W związku z sytuacją panującą w kraju związaną z epidemią spowodowaną wirusem Sars-Cov-2, informuję, iż zgodnie z Ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. poz. 1842 z późn. zm.), w oparciu o art. 15zzzzzn1 ust. 1, Burmistrz Gminy Żukowo wstrzymuje bieg terminu załatwienia sprawy: KD.720.4.2021, dotyczącej udostępnienia informacji publicznej na okres 30 dni.
Niniejsza informacja zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy Żukowo oraz na głównej tablicy ogłoszeń znajdującej się przed głównym wejściem do budynku Urzędu przy ul. Gdańskiej 52, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. poz. 1842 z późn. zm.), w oparciu o art. 15zzzzzn1 ust. 2.
UZASADNIENIE
Wnioskodawca w dniu 03.02.2021 r. zwrócił się do Burmistrza Gminy Żukowo z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Wniosek dotyczył udostępnienia dokumentów oraz informacji związanych z drogą gminną w Czaplach.
Z uwagi na utrudnienia spowodowane epidemią Sars-Cov-2, Burmistrz Gminy Żukowo wstrzymał termin załatwienia sprawy na okres 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. poz. 1842 z późn. zm.).
Sprawa zostanie rozpatrzona do dnia 18.03.2021 r.