Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Komunikat w sprawie załatwiania spraw urzędowych
Z uwagi na rosnąca w szybkim tempie liczbę zachorowań w naszym regionie, a także z uwagi na ograniczenie ryzyka zachorowania prosimy o osobiste udawanie się do Urzędu Gminy w Żukowie, tylko wtedy, gdy jest to niezbędne.
Prosimy o załatwianie spraw przede wszystkim drogą telefoniczną, e-mailową bądź przez platformę ePUAP. Dane kontaktowe do poszczególnych referatów znaleźć można tutaj: https://www.zukowo.pl/Urzad_Gminy,214
Jeśli uważają Państwo, że sprawę można załatwić tylko osobiście prosimy o umówienie się telefonicznie na konkretną godzinę. Pozwoli to uniknąć kolejek przed wejściem do budynku ograniczając w ten sposób do minimum kontakt z innymi osobami.
Na chwilę obecną (stan na 20.10.2020r.) w gminie Żukowo zarażonych koronawirusem jest niemal 120 osób, około 500 przebywa na kwarantannie, niestety 3 Mieszkańców gminy zmarło w związku z zakażeniem. Dbajmy o siebie, ograniczmy naszą obecność w przestrzeni publicznej do minimum. Pamiętajmy o zasłanianiu ust i nosa, zachowaniu dystansu społecznego oraz dezynfekcji rąk.