Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Komunikat w sprawie zgłoszenia przekazania nieruchomości w związku z realizowaną inwestycją
Podatniku podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego - właścicielu nieruchomości – w przypadku, gdy w wyniku prowadzonej inwestycji w zakresie realizacji dróg publicznych, w tym m.in. Budowy Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej przekazałeś nieruchomość na podstawie protokołu lub oświadczenia zgłoś ten fakt organowi podatkowemu – Burmistrzowi Gminy Żukowo – celem uregulowania spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym, leśnym.
Referat Podatków i Opłat
ul. Gdańska 52,
83-330 Żukowo,
tel. 58 685 83 33,
email: pio@zukowo.pl,
Adresy skrytek pocztowych ePUAP: /UGZUKOWO/skrytka lub /UGZUKOWO/SkrytkaESP.
Osoby fizyczne, są obowiązane złożyć właściwemu organowi podatkowemu informację o nieruchomościach i obiektach budowlanych, informację o gruntach, informację o lasach sporządzoną na formularzu według ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego podatku leśnego lub od dnia zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość opodatkowania w tym roku, a w szczególności zmiana sposobu wykorzystywania przedmiotu opodatkowania lub jego części.
Linki do formularzy informacji podatkowych:
• https://bip.zukowo.pl/m,2138,podatek-od-nieruchomosci.html
• https://bip.zukowo.pl/m,2137,podatek-rolny.html
• https://bip.zukowo.pl/m,2136,podatek-lesny.html