Narzędzia
Menu lewe
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Informacje dla mieszkańców
- Aktualności
Ogłoszenie nr 9 Burmistrza Gminy Żukowo z dnia 03.09.2020 r.
Szanowni Państwo,
w związku z rosnącą liczbą zachorowań na terenie Powiatu Kartuskiego oraz zwiększającą się liczbą osób przebywających na kwarantannach apeluję, aby w pierwszej kolejności wykorzystać drogę elektroniczną oraz telefoniczną w kontakcie z pracownikami Urzędu, bezpośredni kontakt z pracownikami Urzędu ograniczcie do minimum celem zabezpieczenia siebie oraz pracowników przed zachorowaniem oraz obowiązkową kwarantanną. Kwarantanna może oznaczać wyłączenie z obsługi części pracowników bądź całych referatów.
- Klienci Urzędu Gminy w Żukowie będą przyjmowani w następujących godzinach: poniedziałek 7:30-17:00, wtorek 7:30-15:30, środa 7:30-15:30, czwartek 7:30-15:00, piątek 7:30-14:30 jednakże celem nie tworzenia się kolejek przy budynkach Urzędu Gminy w Żukowie apeluję o kontakt telefoniczny bądź mailowy z właściwym Referatem w celu umówienia terminu wizyty w Urzędzie. Osoby umówione na wizytę będą obsługiwane w pierwszej kolejności;
- Klienci Urzędu Gminy w Żukowie będą mogli załatwić sprawy bezpośrednio w budynkach Urzędu Gminy w Żukowie na parterze, jednakże z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, zgodnie z przepisami 1 osoba na 1 stanowisko obsługi. Wejście na pozostałe kondygnacje budynków będzie możliwe tylko w wyjątkowych sytuacjach w asyście pracownika Urzędu Gminy w Żukowie;
- Klienci Urzędu Gminy w Żukowie będą mogli złożyć osobiście dokumenty w Biurze Obsługi Klienta;
Uwaga: wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski i oferty związane z procedurą udzielenia zamówienia publicznego należy składać zgodnie z instrukcją zamieszczoną w SIWZ dla konkretnego postępowania - Kasa Banku Spółdzielczego w Tczewie znajdująca się w budynku Urzędu Gminy przy ul. Gdańskiej 52 przyjmuje Klientów w poniedziałek 7:45-16:45, od wtorku do środy 7:45-15:30, w czwartki 7:45-15:00, w piątek 7:45-14:30.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klienci proszeni są o załatwianie spraw:
- Telefonicznie- pracownicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, w jaki sposób można je załatwić;
- Eletronicznie- za pośrednictwem skrzynki pocztowej e-mail (w przypadku pism nie wymagających podpisu) bądź za pośrednictwem platformy ePUAP
Ministerstwo Cyfryzacji stworzyło tzw. tymczasowy profil zaufany - https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/tymczasowy-profil-zaufany--juz-jest; - poprzez pozostawienie dokumentów w skrzynce podawczej umieszczonej przy Biurze Obsługi Klienta
Uwaga: wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski i oferty związane z procedurą udzielenia zamówienia publicznego należy składać zgodnie z instrukcją zamieszczoną w SIWZ dla konkretnego postępowania; - poprzez wysłanie dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego;
- poprzez pozostawienie dokumentów w Biurze Obsługi Klienta
Uwaga: wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski i oferty związane z procedurą udzielenia zamówienia publicznego należy składać zgodnie z instrukcją zamieszczoną w SIWZ dla konkretnego postępowania; - bezpośrednio po wcześniejszym umówieniu się z pracownikiem Urzędu.
W budynkach Urzędu Gminy w Żukowie utworzono strefy przyjmowania Klientów:
1) ul. Gdańska 48 wejście od strony ronda – wejście A
- Referat Komunalny i Infrastruktury Drogowej
2) ul. Gdańska 48 wejście od strony budynku placówki pocztowej – wejście B - Referat Urbanistyki i Nieruchomości
- Referat Oświaty i Zdrowia
- Zespół Promocji Gminy
- Audytor wewnętrzny
- Pełnomocnik ds. uzależnień
- koordynator ds. dostępności
3) ul. Gdańska 52 - Referat Podatków i Opłat – wejście od strony banku - wejście pod łącznikiem między budynkami
- Referat Zamówień Publicznych – wejście II
- Referat Środowiska i Rolnictwa:
- sprawy dotyczące odpadów komunalnych – wejście II
- sprawy dotyczące wycinki drzew, rolnictwa i porządku publicznego – wejście do budynku od strony parkingu
- Referat Programów Rozwojowych – wejście II
- Referat Inwestycji – wejście II
- Zespół Komunikacji Społecznej – wejście II
- Referat Budżetu, Księgowości i Rozliczeń – wejście II
- Referat Organizacyjny – wejście III
- Biuro Obsługi Klienta – wejście III
- Referat Spraw Obywatelskich i Administracyjno – Gospodarczych (dowody osobiste, ewidencja ludności, działalność gospodarcza) – wejście III
- Urząd Stanu Cywilnego – wejście IV
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zasady wejścia i poruszania się po budynkach:
- będąc przy drzwiach należy nacisnąć dzwonek używając rękawiczek bądź należy powiadomić telefonicznie pracownika, który uzgodnił z Państwem bezpośrednie załatwienie sprawy, celem jego zejścia do strefy przyjmowania;
- dopuszczalna liczba Klientów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi;
- dostęp do budynków Urzędu Gminy w Żukowie mają wyłącznie osoby zdrowe, bez objawów chorobowych, nieobjęte kwarantanną ani zamieszkujące wspólnie z osobami odbywającymi kwarantannę;
- osoby wchodzące do budynków Urzędu i przemieszczające się po budynku są obowiązane zakrywać, przy pomocy odzieży lub jej części, maski albo maseczki ust i nosa, dokonać dezynfekcji rąk, zachować odstęp 1,5 metra.
Podstawa prawna: § 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r., poz. 1356).